A+ R A-
20 Νοεμβρίου 2017

ΣΧΟΛΙΑ

Τετάρτη, 06 Ιουλίου 2016 21:09

Ένα μεγάλο συγγνώμη...

|

Η συμμετοχή μου στην πόλωση του δημοψηφίσματος ήταν λανθασμένη στάση, όπως και λανθασμένη ήταν και η στάση μου για το δημοψήφισμα

 

 

 

Του

ΜΙΧΑΛΗ ΝΤΙΝΑΛΕΞΗ

 

 

Όφείλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη σε φίλους, αδερφικούς φίλους και γνωστούς και σε όσους με τους οποίους συμμετείχα σε τεταμένη συζήτηση ή λογομαχία για το περσινό δημοψήφισμα.

Η συμμετοχή μου στην πόλωση του δημοψηφίσματος ήταν λανθασμένη στάση, όπως και λανθασμένη ήταν και η στάση μου για το δημοψήφισμα, για την οποία έχω μετανιώσει. Φυσικά και για λόγους αρχής δε θα στήριζα ποτέ το Όχι. Όμως, εκ των υστέρων, έχω διαπιστώσει πως η σωστή στάση θα ήταν η στήριξη της αποχής και όχι η στήριξη της ψήφου σε αυτό το παράτυπο, ανούσιο, διχαστικό και ψεύτικο δημοψήφισμα.

Το μεγάλο έγκλημα του δημοψηφίσματος ήταν το γεγονός ότι προκηρύχθηκε. Με την προκήρυξη του έκλεισαν οι τράπεζες και η οικονομία υπεβλήθη σε άνευ προηγουμένου καθεστώς ελέγχου. Αυτή ήταν η ουσία του δημοψηφίσματος και όχι το αποτέλεσμα. Όποιο κι αν ήταν το αποτέλεσμα ο Τσίπρας θα έκανε ακριβώς το ίδιο, και η ζημιά στην οικονομία είχε ήδη γίνει με την προκήρυξη του και το κλείσιμο των τραπεζών οπότε και το ύψος των μέτρων ούτως ή άλλως θα ήταν πολύ μεγάλο.

Με το ΌΧΙ: ο Τσίπρας έτρεξε στις Βρυξέλλες "για να σώσει τη χώρα" και κλαίγοντας δήλωσε ότι "οι κακοί Ευρωπαίοι δε σεβάστηκαν τη βούληση του ελληνικού λαού" και "τον ανάγκασαν σε δυσβάσταχτα μέτρα".

Με το ΝΑΙ :ο Τσίπρας θα έτρεχε στις Βρυξέλλες "για να σώσει τη χώρα" και κλαίγοντας θα δήλωνε ότι "οι κακοί Ευρωπαίοι δε σεβάστηκαν τη βούληση του ελληνικού λαού" και "τον ανάγκασαν σε ακόμη πιο δυσβάσταχτα μέτρα παρότι δεχτήκαμε την προηγούμενη πρότασή τους".

Παίξαμε όλοι το παιχνίδι του, και μαζί κι εγώ κι έκανα λάθος. Δαιμονίσαμε το ΟΧΙ ενώ την πραγματική ζημιά στη χώρα την έκανε το ίδιο το δημοψήφισμα αυτό καθ'αυτό στη στιγμή που έγινε. Με την προτροπή για συμμετοχή στο δημοψήφισμα το νομιμοποιήσαμε και αποδεχτήκαμε το έγκλημα που διαπράχθηκε.

Γράφει η

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΧΙΣΜΕΝΟΥ*

 

Πέθανε πριν λίγες μέρες άλλη μια φωνή του ολοκαυτώματος, ο Ελί Βίζελ. Βραβευμένος με το νόμπελ ειρήνης για την δράση του υπέρ του ανθρώπου καθώς και της αέναης προσπάθειάς του για την προστασία των "αδύναμων"  είτε πρόκειται για ανθρώπους με άλλη θρησκεία, πολιτικές απόψεις, χρώμα ή φυλή έρχεται να μας υπενθυμίσει πως κανένας τέτοιου είδους αγώνας δεν έχει τελειώσει και δεν έχει σταματήσει. Στο βιβλίο του Νύχτα περιγράφει τις φρικιαστικές εμπειρίες του από την παραμονή του στα στρατόπεδα συγκέντρωσης όπου απ΄ όλη του την οικογένεια που εξοντώθηκε, επιβίωσε μόνο αυτός και οι δύο του αδερφές.
Ο Βίζελ ανήκει σε μια γενιά η οποία κατάφερε να επιβιώσει του ολοκαυτώματος όχι μόνο ως ανθρώπινο σώμα μιας και αυτό βάλλονταν κατεξοχήν αλλά ακόμη περισσότερο να επιβιώσει και ως ανθρώπινη ύπαρξη και να καταφέρει να συνεχίσει μέσα στην ανθρώπινη κοινωνία που αυτή εκκόλαψε τα αυγά του φιδιού και δυστυχώς συνεχίζει να εκκολάπτει τη φρίκη και τη δική του νύχτα.
Σήμερα το ολοκαύτωμα  ή κατά την εβραϊκή εκδοχή Σοά, αποτελεί μια λειτουργία μνήμης και ιστορικής προσέγγισης που όμως δεν πρέπει να μας αφήνει αδιάφορους. Αποτελεί μια  τεράστια διάψευση της προόδου και ανθρωπιστικής κατεύθυνσης της νεωτερικής ιστορίας και κόσμου. Δεν μπορούμε και δεν πρέπει να παραβλέψουμε πως σε τόσο κοντινά σε μας χρόνια και εποχή μια τέτοια ιδεολογία της εξόντωσης βρήκε πρόσφορο έδαφος αναπτυχθεί και να γεννήσει επιστημονικούς όρους και πρακτικής επιβολής, εξάπλωσης και τελικά εξόντωσης. Ο ρατσισμός,  ευγονισμός αλλά και ο αποικιοκρατισμός  των τότε ανεπτυγμένων χωρών είχε αρχίσει με μηχανισμούς από τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο χωρίς οι ιδέες να είναι παλιές ή ανορθόδοξες σωστά τοποθετημένες και διοχετευμένες μέσα σε πολιτικά, φιλοσοφικά οικονομικά αλλά και εκπαιδευτικά συστήματα της εκάστοτε κυρίαρχης ιδεολογίας.
Αυτά σίγουρα αποτελούν ιστορία και καλά θα είναι να την διδασκόμαστε εκτενώς και όχι μέσα από τις 2-3 σελίδες της ιστορίας που δεν προλαβαίνουμε να διδαχτούμε στα σχολικά μας εγχειρίδια. Όμως όσο και αν νοιώθουμε άβολα δεν πρέπει να ξεχνάμε πως αποτελεί μέρος της νεώτερης δυτικής μας ιστορίας και μάλιστα ένα αυθεντικό προϊόν μιας χώρας που και σήμερα κυριαρχεί και δημιουργεί και πάλι  τριγμούς με την επικυριαρχία της σε τόσους πολλούς τομείς, από την οικονομία και την πολιτική της δύναμης έως την επικυριαρχία της στην γλώσσα και την βιομηχανία και…και…και…
Η εποχή μας είναι μια εποχή κρίσης και νέων δεδομένων και ποτέ κανένας δεν μπορεί να ξέρει την κατεύθυνση και την πορεία που θ΄ ακολουθήσει ο ευρωπαϊκός πολιτισμός και ιστορία μέρος της οποίας ανήκουμε και εμείς. Η γνώση και υπενθύμιση της ιστορίας αλλά και οι πτυχές και αποκωδικοποίηση σκοτεινών πτυχών της πρέπει να λειτουργεί για μας, αλλά και για κάθε ευρωπαίο πολίτη ως μορφή και εργαλείο παιδείας  και συμβίωσης….

 

Η αληθινή ιστορία είναι φτιαγμένη από τη σιωπή των νεκρών.
Etienne Rey, 1878-1940.

*Φιλόλογος

Τετάρτη, 06 Ιουλίου 2016 20:57

Τι θα πει ο κόσμος

Γράφει η
ΓΩΓΩ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ

 

Από την στιγμή που αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο, το περιβάλλον που ζούμε, τους ανθρώπους, συνεχώς σκεφτόμαστε πως πρέπει να ζούμε σε ένα πλαίσιο που είναι αποδεκτό. Είναι τουλάχιστο τρομακτικό πως μας ‘‘φυτεύτηκαν’’ ιδέες ήδη από τα παιδικά μας χρόνια, από τους γονείς, τους δασκάλους και τους καθηγητές πάσης φύσεως για το πως είναι σωστό να είμαστε, ενώ ποτέ κανείς δεν γύρισε να μας πει: "Απλά να είσαι εσύ! Απλά να είσαι ο εαυτός σου". Πάντοτε, πριν σκεφτεί κανείς το τι ακριβώς επιθυμεί από τον τρόπο που θα ζήσει, μέχρι το τι επάγγελμα θα ακολουθήσει, θα σκεφτεί ενδόμυχα αν αυτό είναι αποδεκτό. Διερωτώμαι έτσι συνεχώς, αφού κανείς δεν θέλει να του υπαγορεύσουν τι να κάνει, γιατί δεν φροντίζουμε να είμαστε πιο ανοιχτοί με τους ανθρώπους; Γιατί δεν παύουμε να κρίνουμε τους πάντες; Δεν θεωρώ πως είναι τόσο δύσκολο να ασχολείται ο καθένας με την ζωή του.
   Όμως μοιάζει πιο εύκολο το να κρίνεις τους πάντες, καθ’ ότι έτσι κρύβεις τα δικά σου μελανά σημεία. Αυτό που είναι απαραίτητο κατ’ εμέ να σκεφτούμε, είναι πως για να αλλάξει ο κόσμος, πρώτα από όλα πρέπει να αλλάξουμε εμείς, αφού εμείς τον αποτελούμε. Δεν μπορούμε συνεχώς να βρίσκουμε ως δικαιολογία πως ο κόσμος δεν είναι καλός και τα συναφή, επειδή και εμείς αποτελούμε μέρος του. Αν κανείς αρχίσει με το πιο απλό, να ασχοληθεί ουσιαστικά με τον εαυτό του, αυτόματα, θα πάψει να τον ενοχλεί το πως θα κριθεί από τον καθένα και συνεπώς δεν θα τον ενδιαφέρει να κρίνει. Δεν είναι δύσκολο να αλλάξουμε το τι θα πει ο κόσμος, αλλά τον εαυτό μας.

Από τον Σύλλογο Αστρονομίας Άρτας «Αστρολάβος Αστρονομίας και Διαστήματος» παράρτημα της Εταιρείας Αστρονομίας και Διαστήματος Βόλου σε συνεργασία με το Δήμο Αρταίων και την Εφορεία Αρχαιοτήτων Άρτας

 

Ο Σύλλογος Αστρονομίας Άρτας «Αστρολάβος Αστρονομίας και Διαστήματος» παράρτημα της Εταιρείας Αστρονομίας και Διαστήματος Βόλου σε συνεργασία με το Δήμο Αρταίων και την Εφορεία Αρχαιοτήτων Άρτας σας προσκαλούν στην εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στον αύλειο χώρο του Αρχαιολογικού Μουσείου Άρτας  την Παρασκευή 8 Ιουλίου2016 και ώρα 21:00  με τίτλο: «O Μηχανισμός των Αντικυθήρων. Ο αρχαιότερος υπολογιστής του κόσμου» με ομιλητή τον Αστροφυσικόομότιμο καθηγητή κ.  Ι. Σειραδάκη. Μετά το πέρας της θα ακολουθήσει παρατήρηση στον έναστρο νυχτερινό ουρανό της Άρτας με τηλεσκόπια, απ’ όπου μπορεί κανείς να θαυμάσει τους δακτυλίους του Κρόνου, τους δορυφόρους του Δία και διάφορους αστερισμούς.

 

mixanismos-antik-99-a

 

Ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων

 

Ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων ήταν ένας ακριβής ημερολογιακός μηχανισμός. Κατασκευαστεί το 150 ‒ 100 π.Χ. καιβρέθηκετυχαίως, το 1900 μ. Χ. Ήτανοπρώτος  (αναλογικός) υπολογιστήςμετονοποίουπολογιζότανοικινήσειςτουΉλιουκαιτηςΣελήνης, οιφάσειςτης Σελήνης και προβλέπονταν εκλείψεις (ηλιακές ή σεληνιακές). Περιείχε επίσης ένα εκτεταμένο εγχειρίδιο χρήσης.

 

Εκτεταμένη περίληψη

 

Ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων βρέθηκε τυχαίως, το 1900 μ. Χ, σε ένα αρχαίο ναυάγιο, κοντά στα Αντικύθηρα, από Συμιακούς σφουγγαράδες, που είχαν αγκυροβολήσει εκεί, λόγω κακοκαιρίας. Από νομίσματα (της Περγάμου), το ναυάγιο χρονολογείται μεταξύ 85 και 67 π.Χ. Από γραφολογικές μελέτες υπολογίστηκε ότι ο Μηχανισμός είχε κατασκευαστεί, πιο νωρίς, το 150 ‒ 100 π.Χ.
Οι διαστάσεις του ήταν περίπου 30×20×10 cm – λίγο μεγαλύτερος από ένα σημερινό Laptop – και περιείχε τουλάχιστον 39 συνεργαζόμενα γρανάζια, με τη βοήθεια των οποίων υπολογιζόταν, με μεγάλη ακρίβεια, οι κινήσεις του Ήλιου και της Σελήνης, οι φάσεις της Σελήνης και προβλέπονταν εκλείψεις (ηλιακές ή σεληνιακές).
Είχε μια διπλή κυκλική κλίμακα έμπροσθεν και δύο ελικοειδείς κλίμακες όπισθεν. Ο χειριστής, περιστρέφοντας ένα στροφείο, μπορούσε να επιλέξει (στην εμπρόσθια κλίμακα) μια οποιαδήποτε ημερομηνία. Κατά την περιστροφή, μία σειρά συνεργαζομένων γραναζιών, κινούσαν διάφορους δείκτες, οι οποίοι έδειχναν στις υπόλοιπες κλίμακες του οργάνου τα αστρονομικά φαινόμενα που αναφέρθηκαν παραπάνω. Περιείχε επίσης ένα εκτεταμένο εγχειρίδιο χρήσης. Η κύριες λειτουργίες του Μηχανισμού των Αντικυθήρων έχουν αποκρυπτογραφηθεί και πάνω από 3000 γράμματα του εγχειριδίου χρήσεως έχουν διαβαστεί (μετά από 2000 χρόνια!) με τη χρήση εξειδικευμένων μεθόδων.
Καθώς η μελέτη του Μηχανισμού συνεχίζεται, νέα στοιχεία για την κατασκευή του και τις γνώσεις της εποχής που κατασκευάστηκε έρχονται στη δημοσιότητα και προκαλούν την έκπληξή και το θαυμασμό μας.
Πιθανόν να χρησιμοποιείτο ως εκπαιδευτικό όργανο. Το βέβαιο είναι ότι για την κατασκευή του συνεργάστηκαν ένας εξαιρετικός μαθηματικός και αστρονόμος και ένας χαρισματικός τεχνίτης. Ο κάτοχος του Μηχανισμού των Αντικυθήρων είχε μεγάλη ισχύ στην εποχή του.
Πρόσφατα (2012-2015) πραγματοποιήθηκε μία νέα διερεύνηση και ανασκαφή του ναυαγίου των Αντικυθήρων με νέες, καινοτόμες τεχνικές με σημαντικά αποτελέσματα.
Μέχρι σήμερα, δεν έχει βρεθεί κανένας μηχανισμός με γρανάζια πριν την εποχή που κατασκευάστηκε ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων και πέρασαν περισσότεροι από 16 αιώνες για να κατασκευαστεί κάποιος μηχανισμός που να συγκρίνεται με την τεχνολογική πολυπλοκότητά του. Ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων είναι τόσο σημαντικός για τη γένεση και εξέλιξη της Τεχνολογίας, όσο ο Παρθενώνας για την Αρχιτεκτονική. Για το λόγο αυτό ο αστρονομικός αυτός μηχανισμός καθιστά επιτακτική την ανάγκη να γραφτούν ξανά τα βιβλία για την ιστορία και την εξέλιξη της παγκόσμιας ιστορίας της Τεχνολογίας.

Σάββατο, 02 Ιουλίου 2016 20:35

Τι άλλο θα δούμε απ' αυτούς;

|

"Όλα μπορώ να τα αντέξω ως ΣΥριζαιος. Και τους φόρους και τις εισφορές τις βαριές και όλα... Ένα πράγμα δεν θα αντέξω. Να γίνει πολιτικό μνημόσυνο για αυτόν τον ακατανόμαστο".

 

 

 

 

 

Θαυμάστε πολιτικό ήθος, ΣΥΖΙΖΑίους, που έλαβε τον λόγο σε ανοιχτή εκδήλωση του κόμματός του , στην Πρέβεζα με ομιλητή τον υφυπουργό Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Τάσο Πετρόπουλο.

Είπε λοιπόν, μιλώντας για τον αείμνηστο Ανδρέα Παπανδρέου: "Μεθαύριο είναι η επέτειος θανάτου του ακατανόμαστου. Του ανθρώπου ο οποίος ήταν ο σημαντικός παράγοντας που η Ελλάδα κατέρρευσε. Όλα μπορώ να τα αντέξω ως ΣΥριζαιος. Και τους φόρους και τις εισφορές τις βαριές και όλα... Ένα πράγμα δεν θα αντέξω. Να γίνει πολιτικό μνημόσυνο για αυτόν τον ακατανόμαστο".

-Και τότε ρε μάγκα, γιατί ο αρχηγό σου, που εύκολα κανένας αυτόν μπορεί να αποκαλέσει ακατονόμαστο, κάνει τ' αδύνατα δυνατά, να μιμηθεί τον Ανδρέα και στην προσπάθειά του αυτή, γίνεται περίγελος των πάντων;

Τι να πει κανένας; Να μιλήσει για θράσος και πρόκληση; Μήπως πρόκειται να καταλάβει κανένας;

Παρασκευή, 24 Ιουνίου 2016 10:02

"Γαμπροί για πούλημα" στην Πρέβεζα

|

Μετά την μεγάλη επιτυχία στο Θέατρο ΑΚΡΟΠΟΛ στην Αθήνα, οι «Γαμπροί για πούλημα» των Θ. Παπαθανασίου και Μ. Ρέππα, ταξιδεύουν στην Ελλάδα το φετινό καλοκαίρι.

 

 

 

 

Μετά την μεγάλη επιτυχία στο Θέατρο ΑΚΡΟΠΟΛ στην Αθήνα, οι «Γαμπροί για πούλημα» των Θ. Παπαθανασίου και Μ. Ρέππα, ταξιδεύουν στην Ελλάδα το φετινό καλοκαίρι.

Δυο λόγια για το έργο:

Ο Μάκης Κωσταρέλλος είναι τηλεοπτικός παραγωγός. Σε κρίση λόγω κρίσης. Η γυναίκα του η Φλώρα έχει ινστιτούτα μανικιούρ-πεντικιούρ. Κλειστά και πτωχευμένα. Ο γιος τους ο Αλέξης δεν τα πάει καλά με τις επιχειρήσεις –είναι και το χεράκι του λιγάκι μακρύ….

Ο κηπουρός τους ο Αλέξης, που έχει κι αυτός έναν γιο, δεν κοιτάει τις γλάστρες -έχει βάλει στο μάτι το αρχαίο αγαλματάκι της οικογένειας, ποιος ξέρει από που προήλθε κι αυτό.

‘Ένας γενικός γραμματέας υπουργείου πουλάει εξυπηρετήσεις κι υπογραφές με αντίτιμο, μεταξύ άλλων, ερωτικές χάρες.

Μια Ρωσίδα ψάχνει γαμπρό από το InternetΚαι μια άλλη Ρωσίδα αγοράζει κειμήλια, αρχαία κατά προτίμηση.

Ο κος Κωσταρέλλος έχει ερωμένη μια επίδοξη τηλεπαρουσιάστρια... Η κα Κωσταρέλλου έχει εραστή της τον κηπουρό…. Ο γιος του κηπουρού έχει φιλενάδα με λεφτά…, οι Ρωσίδες καταφθάνουν φορτωμένες λεφτά και λυσσασμένες για ψώνια, όλοι οι ήρωές μας έχουν την φωλιά τους κάπως λερωμένη…

Όλα πωλούνται, όλα αγοράζονται στην ιστορία μας κι ένα βράδυ, τα φέρνει έτσι η ζωή που στο σπίτι των Κωσταρέλλων γίνεται το έλα να δεις….!!!

 

GAMPROI-summer2016-99-a

 

Την ώρα που η νεοελληνική ιστορία μας παίζει την πιο μεγάλη ίσως φάρσα της μεταπολίτευσης, οι Θανάσης Παπαθανασίου και Μιχάλης Ρέππας έγραψαν μια γνήσια, καυστική, ξεκαρδιστική κωμωδία, με θέμα αδήριτα πολιτικό:

Με ήρωες που έχουν προτερήματα κι ελαττώματα, και με συμπεριφορές που αντανακλούν αυτές της εκάστοτε πολιτικής τους ηγεσίας. Κι αυτές είναι που η κωμωδία, με την αρχαία σοφία της, μας κάνει να δούμε με συμπάθεια και να σκεφτούμε πως θα κάνουμε καλύτερες. Ούτε αριστερά, ούτε δεξιά, ούτε πάνω, ούτε κάτω λοιπόν, «ο εχθρός είναι μέσα μας (όπως λένε οι ίδιοι οι συγγραφείς μας) και γι αυτόν ακριβώς τον λόγο και η λύση είναι μέσα μας»!

Σκηνοθεσία: Θανάσης Παπαθανασίου, Μιχάλης Ρέππας

Σκηνικά: Μαίρη Τσαγκάρη

Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος

Κοστούμια: Μαρία Καραπούλιου

Πρωταγωνιστούν αλφαβητικά:

Φλόρα Κωσταρέλου – Η ΜΗΤΕΡΑ – ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΒΛΑΒΙΑΝΟΥ

Γκαλίνα Μπακλάνοβα – Ρωσίδα δις/χος – ΣΟΦΙΑ ΒΟΓΙΑΤΖΑΚΗ

Μάκης Κωσταρέλος – Ο πατέρας – ΚΩΣΤΑΣ ΕΥΡΙΠΙΩΤΗΣ

Μίλτος – Ο γιος του Σταμάτη – ΜΑΝΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ

Θανάσης – Ο κηπουρός και εραστής της Φλόρας – ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΚΛΑΣ

Τζούλη Αλαμάνα– Ερωμένη του Μάκη – ΝΙΚΗ ΛΑΜΗ

Στέλλα – κοπέλα του Αλέξη – ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΝΑΚΑ

Σταμάτης Δεβέκουρας –Γενικός Γραμμ. Υπ.Ανάπτυξης - ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΥΛΗΣ        

Αλέξης Κωσταρέλος – Ο γιος – Γιάννης ΤΣΙΜΙΤΣΕΛΗΣ

Γκαλίνα Λουμπίνοβα – Ρωσίδα εκατομμυριούχος – ΠΑΡΘΕΝΑ ΧΟΡΟΖΙΔΟΥ

ΠΑΡΑΓΩΓΗ: ΘΕΑΜΑ ΑΚΡΟΠΟΛ

Προπώληση : 13 € & 15 €

Τετάρτη, 22 Ιουνίου 2016 22:47

Ποιός θα κάνει κουμάντο;

|

Ήρθαν τα δύσκολα, για τον ειδικό επί των μελετών, παριστάνοντα τον δήμαρχο. Τοποθετήθηκε πολιτικός διοικητής, ο πρώην δήμαρχο Πρέβεζας Μιλτιάδης Κλάπας, ο οποίος εκ χαρακτήρος, δεν θα δεχτεί παρεμβάσεις, ούτε παιχνιδάκια...

 

 

 

 

Άλλο μπέρδεμα κι ετούτο... Μέχρι τώρα ο κάλφας δήμαρχος Ζηρού, έκανε τα κουμάντα στο Κέντρο Φιλοξενίας Προσφύγων στο στρατόπεδο Πετροπουλάκη και είχε να παρουσιάζει, το κουμάντο, όχι το έργο -τέτοιο δεν υπάρχει- ως έργο της δημοτικής αρχής.

Άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...Ήρθαν τα δύσκολα, για τον ειδικό επί των μελετών, παριστάνοντα τον δήμαρχο. Τοποθετήθηκε πολιτικός διοικητής, ο πρώην δήμαρχο Πρέβεζας Μιλτιάδης Κλάπας (φωτογραφία), ο οποίος εκ χαρακτήρος, δεν θα δεχτεί παρεμβάσεις, ούτε παιχνιδάκια, για δημιουργία εντυπώσεων. Τουλάχιστον, έτσι γνωρίζουμε εμείς τον Μιλτιάδη Κλάπα...

Και η φοβερή αντίδραση του δημάρχου Ζηρού... Είπε να... σκιάξει την υπουργό κα Ράνια Αντωνοπούλου, η οποία είχε επισκεφτεί το Κέντρο Φιλοξενίας και είχε δεσμευτεί πως θα ισχύσει και το κριτήριο της εντοπιότητας... Αυτό θυμίζει με την επιστολή του, ο δήμαρχος Ζηρού, ο οποίος δεν μπήκε στον κόπο, να γράψει πλήρες το όνομά της. Μπορεί και να μην έδωσε σημασία, αλλά όταν στέλνεις επιστολή σε υπουργό, το πρώτο που κάνεις, είναι να γνωρίζεις και να γράφεις σωστά το όνομά της. Όλα τ' άλλα μπορεί να είναι και λάθος...

Τέλος πάντων. Είναι κι αυτό ένα απ' τα στοιχεία που συνθέτουν το πάζλ της σοβαρότητας κάθε δημόσιου παράγοντα...

Τετάρτη, 22 Ιουνίου 2016 21:52

Το "τσίρκο" συνεχίζεται...

|

Αν και το τελευταίο περιστατικό, δεν οδηγεί σε χρήσιμα συμπεράσματα, για το τι πρέπει να γίνει, τότε τι πρέπει να συμβεί;

 

 

 

 

-Ποιός είπε ότι μπορεί να ισχυριστεί πως τα προβλήματα, στο Νοσοκομείο της Άρτας, έχουν ξεπεραστεί και πως η διοίκηση του Νοσοκομείου, έχει περάσει σε περίοδο κανονικότητας;

Όποιος και να το είπε, πλανάται πλάνην οικτράν ή επιχειρεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Μόνο ο τραγικός απολογισμός των τελευταίων ημερών, μπορεί να κάνει τους πάντες και κυρίως αυτούς που διορίστηκαν να διοικήσουν, να σκεφτούν σοβαρά την αποστολή της. Εξέπνευσε, μεταφερόμενος στην εντατική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών, ασθενής απ' την Άρτα, τον οποίο δεν μπορούσε να νοσηλεύσει η Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, λόγω του γνωστού προβλήματος του αξονικού τομογράφου. Είχε προηγηθεί και έντονη αντιπαράθεση, για το ποιός ειδικευόμενος ιατρός, θα συνόδευε τον ασθενή, στην Πάτρα.

Αν και αυτό το περιστατικό, δεν οδηγεί σε χρήσιμα συμπεράσματα, για το τι πρέπει να γίνει, τότε τι πρέπει να συμβεί.

 

Τέταρτος μήνας!

 

ΚΙ ενώ τόσα έχουν γίνει και τόσα έχουν ειπωθεί σε σχέση με τον αξονικό, οι διοικούντες επιμένουν να μην προχωρούν την διαδικασία αντικατάστασης της λυχνίας και ενώ υπάρχουν τα χρήματα, κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί το διάστημα, που οι ασθενείς του Νοσοκομείου Άρτας, δεν θα μεταφέρονται στο ιδιωτικό κέντρο, για να κάνουν τις εξετάσεις τους...

ΟΙ πάντες συζητούν, το πως είναι δυνατόν, να υπάρχουν και τα χρήματα, λόγω και της δωρεάς της Περιφέρειας Ηπείρου και να μην γίνεται τίποτα, ώστε σε μικρό χρονικό διάστημα να εγγυηθεί κάποιος, πως ο αξονικός στο Νοσοκομείο θα επαναλειτουργήσει.

Και αν αυτό είναι τραγικό, περισσότερο τραγική είναι η συμπεριφορά των τοπικών παραγόντων, που αδυνατούν, ίσως και για λόγους σκοπιμότητας, να δηλώσουν την κριτική τους δημόσια, με σκοπό κάτι να γίνει και κάτι να προχωρήσει...

Παράλληλα, όσοι θέλουν να υποστηρίζουν τις επιλογές της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, σε σχέση με την διοίκηση του Νοσοκομείου, ας κάνουν που και που και κανένα λογαριασμό...

|

Οι σκέψεις και οι προτάσεις του πρώην βουλευτή Άρτας του ΠΑΣΟΚ Δημήτρη Τσιρώνη

 

 

 

 

 

Στις σκέψεις του, για την καθιέρωση της απλής αναλογικής, καταγράφει σε σχόλιο, που απέστειλε στην "Γ", ο πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Τσιρώνης. Γράφει:
"Η θέσπιση της απλής, άδολης και ανόθευτης αναλογικής υπήρξε διαχρονικό αίτημα όλων των δημοκρατών πολιτών απανταχού της γης, πολύ δε περισσότερο των πολιτών της χώρας που γέννησε τη Δημοκρατία.
Σκοπιμότητες και συγκυρίες ευνόησαν μέχρι σήμερα την υιοθέτηση πλειοψηφικών εκλογικών συστημάτων στη νεότερη και σύγχρονη Ελλάδα.
Σε μια περίοδο που απαιτούνται συγκλίσεις, εάν όχι όλων, ευρύτερων πολιτικών δυνάμεων, η υιοθέτηση ενός αναλογικού εκλογικού συστήματος είναι απαραίτητη και κατεπείγουσα.
Με εξαίρεση τη θέσπιση ενός πλαφόν 2-3% εισόδου στη Βουλή για (δήθεν) εθνικούς λόγους που προβάλλουν οι περισσότεροι πολιτικοί σχηματισμοί, τους οποίους προσωπικά δεν αποδέχομαι αλλά τους αντιπαρέρχομαι για λόγους διευκόλυνσης και συμβολής στο διάλογο για ένα αναλογικό, ή έστω πολύ αναλογικότερο εκλογικό σύστημα, δεν υπάρχει καμία άλλη αιτιολογία ή πρόσχημα για περαιτέρω νόθευση της απλής και άδολης αναλογικής.
Έτσι σε όλα τα κόμματα που εισέρχονται στη Βουλή θα κατανέμονται οι έδρες που τους αναλογούν με βάση το ποσοστό τους, ενώ στο πρώτο κόμμα ή στον πρώτο συνασπισμό κομμάτων θα μπορούσε να δοθούν επιπλέον ως ένα μικρό μπόνους "κυβερνησιμότητας" οι αδιάθετες έδρες των κομμάτων που δεν εισέρχονται στη Βουλή".

|

Official Audio Release από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Κώστα Κρομμύδα

 

 

 

 

 

Το νέο συναρπαστικό μυθιστόρημα του Κώστα Κρομμύδα «Ουρανόεσσα» γίνεται έμπνευση για το ομότιτλο εντυπωσιακό τραγούδι, που κυκλοφορεί σε Digital Single μέσω της 14 Music και της InSideOut music web promotion.

Η ανατρεπτική μουσικοσυνθέτις Ζωή Τηγανούρια υπογράφει την Electro - Tango σύνθεση, η Μαρίνα Γεωργίου τους υπέροχους στίχους και ερμηνεύει καθηλωτικά η Μικαέλα Δαρμάνη.  (ακούστε το πατώντας εδώ)

Το τραγούδι «Ουρανόεσσα» από το πρώτο άκουσμα, από την πρώτη μελωδία και από τους πρώτους στίχους, σε ταξιδεύει στον κόσμο του βιβλίου. Έναν κόσμο γεμάτο μυστήριους τόπους, όπου ο έρωτας, η μοίρα και οι θεοί, έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Μελωδία, στίχοι και ερμηνεία παντρεύονται, δυνατά και απόλυτα.

Το βιβλίο «Ουρανόεσσα» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Διόπτρα.


"Ουρανόεσσα - Ζωή Τηγανούρια & Μικαέλα Δαρμάνη"

Digital single (από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Κώστα Κρομμύδα)

Σύνθεση: Ζωή Τηγανούρια

Στίχοι: Μαρίνα Γεωργίου

Ερμηνεία: Μικαέλα Δαρμάνη

Ενορχήστρωση: Στέλιος Γενεράλης

Έπαιξαν οι μουσικοί:

Ακορντεόν - Πιάνο: Ζωή Τηγανούρια

Τύμπανα - Πιάνο: Στέλιος Γενεράλης

Μίξη – Mastering: Γιώργος Πρινιωτάκης (Artracks Recording Studios)

Παραγωγή: Zoe Music Ltd

TEΛEYTAIA NEA

TEΛEYTAIA ΑΝΑΝΕΩΣΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ

12197439
Σήμερα
Αυτή την εβδομάδα
Αυτόν το μήνα
1323
1323
90156

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 141 επισκέπτες και κανένα μέλος