Διακρίθηκαν στις εξετάσεις και αισιοδοξούν για τη ζωή…

ΑΡΙΣΤΕΥΣΑΝΤΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΑΠ’ ΤΗΝ ΑΡΤΑ ΜΙΛΟΥΝ ΣΤΗΝ “Γ”

Τι λένε υποψήφιοι (πλέον πρωτοετείς φοιτητές) που αρίστευσαν στις πανελλαδικές εξετάσεις στην πιο δύσκολη και ιδιαίτερη χρονιά λόγω των συνθηκών που επέβαλε η πανδημία του κορωνοϊού.

-Πώς οργάνωσαν τη μελέτη τους, πώς νίκησαν το άγχος, οι στόχοι και τα όνειρά τους. Πως κατάφεραν να ξεπεράσουν το άγχος που συνοδεύει τις εξετάσεις, να προσπεράσουν τις ιδιαίτερες συνθήκες που δημιούργησε φέτος η πανδημία και να δουν μπροστά τους μόνο τους στόχους τους.

Γιώργος Σάββας: Όνειρό μου ήταν να γίνω γιατρός

Ο Γιώργος Σάββας μαθητής του 3ου Γενικού Λυκείου Άρτας, μοιράστηκε μαζί μας την βαθμολογία του και την εμπειρία του καθ’ όλη τη διάρκεια προετοιμασίας του για τις Πανελλήνιες.
Ο Γιώργος που συγκέντρωσε 18.700 μόρια στις Πανελλαδικές 2020, δήλωσε πως από πολύ νεαρή ηλικία, του άρεσε να διαβάζει και στόχος του ήταν να γίνει γιατρός.
Συγκεκριμένα, αναφέρει στα: «Από το νηπιαγωγείο, θυμάμαι τον εαυτό μου να λέει στην οικογένειά μου πως όταν μεγαλώσω θα γίνω γιατρός».
Σημειώνει πως ο στόχος του ήταν να περάσει στη Σχολή Ιατρικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στόχος που τελικά επετεύχθη.
Μάλιστα, μας τόνισε πως του αρέσει πολύ να βοηθάει τους ανθρώπους, οπότε, μέσα από την εισαγωγή του σε αυτή τη Σχολή, θα μπορέσει να το καταφέρει. Μοιράστηκε με τη «Γνώμη», πως το πρόγραμμα του ήταν αρκετό απαιτητικό, καθώς απαιτούσε πολλές ώρες διαβάσματος, επιμονής και υπομονής, και παρότι ο χρόνος του ήταν πολύ περιορισμένος, πάντα προσπαθούσε να συνδυάσει όλες τις ασχολίες του. Διευκρινίζει δε, πως η σωστή προετοιμασία, ο προγραμματισμός και ο καλός ύπνος τον βοήθησαν, έτσι ώστε να αποδώσει καλύτερα στις Πανελλήνιες εξετάσεις.
Ο Γιώργος μας δήλωσε πως, μόλις ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα, ένιωσε απερίγραπτη χαρά και ικανοποίηση που η προσπάθειά του απέδωσε και πως, παράλληλα, οι γονείς του χάρηκαν πάρα πολύ για τα αποτελέσματα, ενώ καθόλη τη διάρκεια της φετινής χρονιάς, η οικογένειά του, του παρείχε αμέριστη υποστήριξη.
Συμβουλεύει τους υποψηφίους Πανελλαδικών 2021 να έχουν ένα ορθό πρόγραμμα διαβάσματος και να επιμένουν για να πετύχουν αυτό που αγαπούν. Ο Γιώργος επιμένει πως η απόδοσή του προήλθε: από την στήριξη που είχε από τους αγαπημένους του καθηγητές στον «ΚΥΚΛΟ»-οι οποίοι πίστεψαν σε εκείνον, φυσικά από την προσωπική προσπάθειά του, αλλά και από την βοήθεια που είχε από την οικογένειά του.
Τέλος, μας ξεκαθαρίζει πόσο σημαντική είναι η κατάκτηση της γνώσης μέσα από το σχολείο, διότι σίγουρα δημιουργεί ανθρώπους με παιδεία, για ένα καλύτερο αύριο.

Σταυριάνα Βαρέλη: Πρέπει να δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας για να πραγματοποιηθούν τα όνειρά μας

Η Σταυριάνα Βαρέλη μαθήτρια του 3ου Λυκείου Άρτας, συγκέντρωσε 18.646 στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και μοιράστηκε μαζί μας τους στόχους της, καθώς και την εμπειρία της μέχρι τις εξετάσεις.
Η Σταυριάνα εξηγεί πως οι Πανελλαδικές εξετάσεις αποτέλεσαν μια πρόκληση για εκείνη, αλλά και μια ευκαιρία να ανακαλύψει τα όριά της, καθώς και να αποδείξει στον εαυτό της ότι μπορεί να καταφέρει κάτι, αν προσπαθήσει πολύ γι’ αυτό.
Συγκεκριμένα, αναφέρει πως, αρχικά, αμφιταλαντευόταν ως προς το ποια Σχολή θα ήταν η ιδανική για τα ενδιαφέροντα και τον χαρακτήρα της. Ωστόσο, όπως λέει, όσο περνούσε ο καιρός συνειδητοποιούσε ότι αυτό που θα της ταίριαζε ήταν η Ιατρική, κάτι που τελικά και το κατάφερε αφού πέτυχε στην Ιατρική Σχολή της Πάτρας.
Αφού έλαβε υπόψιν της το ύψος των απαιτούμενων μορίων εισαγωγής για την Ιατρική Σχολή, ήταν πεπεισμένη ότι έπρεπε να καταβάλει και την ανάλογη προσπάθεια, η οποία και την οδήγησε, τελικά, να συγκεντρώσει 18.646 μόρια.
Όπως τονίζει η Σταυριάνα βασική ήταν η υπομονή και η επιμονή, όπως άλλωστε της έλεγαν συνεχώς οι γονείς της και οι καθηγητές της στον «ΚΥΚΛΟ», που στάθηκαν δίπλα της σε κάθε λεπτό, την ενθάρρυναν και πίστευαν ότι η προσπάθεια που έκανε σε όλη την διάρκεια της σχολικής της ζωής, έπρεπε να αποδώσει καρπούς. Μας αναφέρει πως η κούραση δεν έλειπε κατά την διάρκεια της ημέρας, δεδομένου ότι ένιωθε την ανάγκη να ανταποκριθεί πλήρως στις υποχρεώσεις τόσο του σχολείου όσο και του φροντιστηρίου. Παρ’ όλα αυτά, η Σταυριάνα θεωρούσε απαραίτητο να υπάρχει μια ισορροπία, και αυτός ήταν και ο λόγος που δεν στερούσε από τον εαυτό της τις εξόδους και την δημιουργική απασχόληση, οι οποίες της έδιναν κουράγιο να συνεχίζει αυτή την προσπάθεια.
Μας λέει πως όταν έφτασε η ώρα να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα των Πανελληνίων, κυριάρχησαν μέσα της το άγχος, αλλά και φόβος για το τι θα αντικρίσει. Ξεκαθάρισε, όμως, πως ένιωθε αισιόδοξη, παρότι ήταν πάντα λίγο επιφυλακτική για την επιτυχία. Μας αναφέρει πως την συγκίνησή της συμμερίστηκαν όλοι οι δικοί της άνθρωποι. Σχετικά με τη στιγμή που είδε τις Βαθμολογίες της, μας φανερώνει: «Πραγματικά το συναίσθημα αυτό της επιτυχίας είναι απερίγραπτο».
Αφήνει, όμως, και ένα αποφασιστικό μήνυμα για όλους τους μελλοντικούς υποψήφιους των Πανελλαδικών 2021: «Θεωρώ ότι για να φτάσει κάποιος σε αυτό και να πραγματοποιήσει τα όνειρά του πρέπει να δώσει τον καλύτερό του εαυτό, να κοπιάζει συνεχώς και να έχει πείσμα, γιατί όλοι δικαιούνται να σπουδάσουν και να καταξιωθούν σε αυτή την κοινωνία, αρκεί να το θέλουν, να έχουν αγάπη για τη γνώση και τη μόρφωση, και να μην την θεωρούν μόνο ως άξια χρήσης».

Θεόδωρος Βαρέλης: Το ποιοτικό και όχι το πολύωρο διάβασμα ήταν το μυστικό της επιτυχίας

Ο Θεόδωρος Βαρέλης από το 3ο Λύκειο Άρτας κατάφερε και «έπιασε» 17.700 μόρια. Ο 18χρονος φοιτητής, που στόχευε στην εισαγωγή του στο Μαθηματικό Αθηνών, στόχος που επετεύχθη, τονίζει μεταξύ άλλων, πως οι πανελλαδικές ήταν περισσότερο μια διαδικασία που απαιτεί ψυχραιμία και κριτική σκέψη.
Συγκεκριμένα ανεφέρε: «Οι πανελλήνιες για εμένα προσωπικά ήταν περισσότερο μια διαδικασία που αν και παρουσιάζεται τρομακτική απαιτεί απλώς την ψυχραιμία και την κριτική σκέψη του μαθητή. Δεν θα την χαρακτήριζα δύσκολη αλλά ως το τέλος μιας απαιτητικής μαθητικής πορείας. Είχα σε όλη αυτή την προσπάθεια την συμπαράσταση, το ενδιαφέρον, την βοήθεια, την υποστήριξη και κυρίως την ενθάρρυνση τόσο της οικογένειας όσο και των καθηγητών μου στον «ΚΥΚΛΟ». Το φροντιστήριο μου υπήρξε αρωγός στην πορεία αυτή με ένα συστηματικό πρόγραμμα επαναλήψεων ενώ οι καθηγητές μας είχαν αναλάβει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την προετοιμασία μας. Η προετοιμασία μας απαιτούσε διαρκή προσπάθεια, ενώ στηριζόταν κατά κύριο λόγο στο ποιοτικό και όχι στο πολύωρο διάβασμα. Απαραίτητα στοιχεία είναι η αυτογνωσία του μαθητή, ώστε να οργανώσει με το δικό του ρυθμό τη μελέτη και ηρεμία ώστε να ανταποκριθεί στους πιεστικούς ρυθμούς της εξέτασης.

Κώστας Παππάς: Το Πανεπιστήμιο είναι χώρος κύρους

Ο Κώστας Παππάς από το 3ο Λύκειο Άρτας, συγκέντρωσε 18.250 μόρια και πέτυχε στην Ιατρική Θεσσαλονίκης, πραγματοποιώντας έτσι ένα όνειρο που είχε από παιδί. Να είναι σε θέση να βοηθάει τον πάσχοντα συνάνθρωπο. Ένα συναίσθημα που όπως λέει, έγινε ακόμη πιο έντονο την εποχή που ζούμε εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, ο οποίος δοκιμάζει τις αντοχές της ανθρωπότητας.
Οπλισμένος με υπομονή, κουράγιο, ψυχραιμία, όρεξη για διάβασμα και συνεχή προσπάθεια, όπως επιμένει, έχοντας πίστη και αυτοπεποίθηση στις δυνατότητές του, αλλά και την αμέριστη υποστήριξη της οικογένειάς του και την σημαντική βοήθεια των καθηγητών του από το φροντιστήτριο «ΚΥΚΛΟΣ» ήταν αποφασισμένος να εξασφαλίσει την επιτυχία.
Άλλωστε, ο Κώστας είναι κατασταλαγμένος πως το ελληνικό πανεπιστήμιο είναι αναμφίβολα ένας χώρος κύρους, φορέας της ανώτερης γνώσης που πλέον προσφέρει αμέτρητες δυνατότητες μέσω των μεταπτυχιακών του προγραμμάτων. Αποτελεί μία γέφυρα για την μετέπειτα επαγγελματική αποκατάσταση του νέου.
Γι’ αυτό κι επιμένει πως «παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια μέσα από την προσπάθειά μας, τις σπουδές και τα μεταπτυχιακά μας θα κατορθώσουμε να αποκατασταθούμε επαγγελματικά, ακόμα και σε αυτή τη δύσκολη αγορά εργασίας»!

Μηνάς Σακκάς: Με 19.195 μόρια έσπασε όλα τα κοντέρ

Ο Μηνάς Σακκάς μαθητής του 3ου Λυκείου Άρτας, συγκεντρώνοντας 19.195 μόρια αναδείχτηκε πρώτος στο Τμήμα Τουριστικών Σπουδών στον Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σπάζοντας κυριολεκτικά όλα τα κοντέρ, υλοποιώντας έτσι και ένα όνειρο που άρχισε να σχηματίζεται από την 1η Λυκείου.
Με σωστή προετοιμασία και προγραμματισμό, ο Μηνάς, έχοντας την αμέριστη στήριξη της οικογένειάς του αλλά και την διαρκή βοήθεια των καθηγητών του στο φροντιστήριο ΚΥΚΛΟΣ, όπου συνδυάζοντας καινοτόμα προγράμματα και συστηματικό διάβασμα, κατόρθωσε να ανταποκριθεί με επιτυχία στην μεγάλη πρόκληση και ταυτόχρονα να πραγματοποιήσει το όνειρό του.
Το δικαίωμα στις σπουδές, υποστηρίζει ο Μηνάς είναι αναφαίρετο και για όλους. Και γι’ αυτό συστήνει σε όλους τους νέους να μην αφήνουν τα όνειρά τους, αλλά να τα κυνηγούν μέχρι να τα υλοποιήσουν!

Θωμάς Σακκάς: Η γνώση και η μάθηση επιβραβεύουν…

Ο Θωμάς Σακκάς, από το 3ο Λύκειο Άρτας, συγκέντρωσε 18.125 μόρια και πέρασε στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών στο Μετσόβειο Πολυτεχνείο.
Με τεράστια «γαϊδουρινή», όπως ο ίδιος λέει, υπομονή, συγκέντρωση, ήσυχο περιβάλλον που του εξασφάλιζε η οικογένειά του, αλλά και την διαρκή υποστήριξη των καθηγητών του από το φροντιστήριο ΚΥΚΛΟΣ, ο Μηνάς διασφάλισε εκείνο το αίσθημα ασφαλείας που απαιτούσε η μελέτη του, ώστε την ώρα της κρίσης, που ήταν οι εξετάσεις, όλες οι συγκεντρωμένες γνώσεις του να ανοιχτούν μπροστά του και να ξεχυθούν σαν «γάργαρο νερό», σαρώνοντας στο διάβα τους προβλήματα και φανερώνοντας ξεκάθαρα τις λύσεις.
Αισιόδοξος, όσο και επιφυλακτικός για την επιτυχία, ανακουφισμένος όταν αυτή ήρθε, συστήνει σε όλους να έχουν αγάπη για την γνώση και την μάθηση και να είναι βέβαιοι που αυτή θα τους επιβραβεύσει.

Μαρία Γεροκόμου: Τέταρτη στο Φυσικό Πατρών

Η Μαρία Γεροκόμου, από το 3ο Λύκειο Άρτας, συγκεντρώνοντας 15.875 μόρια, πέρασε 4η στο Φυσικό Πατρών, επιβραβεύοντας έτσι κατά τον καλύτερο τρόπο τις προσπάθειες που κατέβαλε.
Έτοιμη για τη νέα σελίδα της ζωής της, η νέα ακαδημαϊκή πολίτις που είδε την πόρτα του Πανεπιστημίου να ανοίγει διάπλατα για εκείνη μιλά για τη δική της συνταγή της επιτυχίας.
Η Μαρία διευκρινίζει πως η χρονιά που πέρασε ήταν σαφώς πιεστική και γεμάτη από διακυμάνσεις στην ψυχολογία, πράγμα που καθιστούσε απαραίτητη την ψυχραιμία, την θέληση και την πίστη στον εαυτό της, ωστόσο επιένει πως όταν κάποιος βάζει από νωρίς στόχους στο τέλος διακρίνεται.
Παράλληλα, η διαρκής προσπάθεια, η προετοιμασία, ο προγραμματισμός, η κατανόηση της οικογένειας και η ουσιαστική βοήθεια των καθηγητών της του φροντιστηρίου ΚΥΚΛΟΣ, την έφεραν σήμερα εδώ που είναι και να γεύεται το γλυκό νέκταρ της επιτυχίας.
Ρεαλίστρια η Μαρία, γνωρίζει πως το Πανεπιστήμιο αποτελεί μία γέφυρα για την μετέπειτα επαγγελματική αποκατάστασή της και δείχνει αποφασισμένη να την διαβεί αγόγγυστα και περήφανα.