«Αποθέωσαν» τα αδιέξοδα!

Τρεις εβδομάδες «φαγούρα», για ν’ αναδειχτούν και ν’ αποθεωθούν, τα πολλά αδιέξοδα, που κουβαλάει σε κάθε της εκδοχή, η εκπαίδευση συνολικά και ειδικά η δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ο λόγος για την κατάληψη στο 3ο Γυμνάσιο και το 3ο Λύκειο και την φασαρία που δημιουργήθηκε, μετά την δημοσίευση του ρεπορτάζ της «Γ», στο οποίο -δεν χωρεί καμία αμφιβολία- καταγράφηκαν αλήθειες, οι οποίες και ενόχλησαν!

Χρειάστηκε να περάσουν τρεις εβδομάδες, να είναι κλειστά τα σχολεία του κέντρου της πόλης, για να ΜΗΝ μάθουμε, ποιό ήταν το αίτημα των μαθητών και ακόμη τον τρόπο, με τον οποίο ελήφθησαν οι αποφάσεις, γι’ αυτή την παρατεταμένη κινητοποίηση. Και δεν μάθαμε, αν και το… πανηγύρι τελείωσε. Δεν μάθαμε δηλαδή αυτό, που έπρεπε να μάθουμε, πριν καν αρχίσει η κατάληψη.

Δεν είναι που οι μαθητές, κρατούσαν ως «επτασφράγιστο» μυστικό τα αιτήματα της κατάληψης, αλλά ήταν η αδυναμία του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας (καθηγητές, μαθητές και γονείς) να συζητήσουν και να συνεννοηθούν. Ίσως και η εκδοχή να μην ήθελαν.

Και με χαρακτηριστική άνεση, οι ίδιοι δημιούργησαν το τεράστιο πρόβλημα, τίτλος του οποίου μπορεί να είναι «τρεις εβδομάδες για πλάκα», με τα επί μέρους οφέλη, που μπορεί να είχε η κάθε πλευρά. Να μην υποθέσουμε πως ένα απ’ αυτά, ήταν και η… ξεκούραση των καθηγητών, τις ημέρες που οι μαθητές, είχαν ενδυθεί τον μανδύα του επαναστάτη.

Μία εκδοχή της λειτουργίας της τοπικής κοινωνίας, η οποία επιβεβαιώνει την συνολική λειτουργία της τοπικής κοινωνίας, που έχει αδυναμία να συνεννοηθεί…