Η διαφήμιση στηρίζει την «ΓΝΩΜΗ»

|

Για μια εφημερίδα, είναι ευχάριστο ν’ αλλάζει που και που το πρωτοσέλιδο, για να σπάει και η μονοτονία και να προκύψει και περαιτέρω συζήτηση

 

 

 

 

Πρωτότυπο το σημερινό εξώφυλλο της «Γ», αλλά επιβεβλημένο. Η εφημερίδα δεν έκρυψε ποτέ το γεγονός, ότι το βασικό της έσοδο είναι η διαφήμιση, την οποία στηρίζει και με την σειρά της η διαφήμιση στηρίζει την έκδοση αυτής της εφημερίδας, που δεν μοιάζει με τις υπόλοιπες, όχι σε επίπεδο Ηπείρου, αλλά σε επίπεδο ελληνικής περιφέρειας συνολικά. Που σημαίνει πολλά έξοδα, σκληρή δουλειά και τα έσοδα στην εποχή της κρίσης, περιορισμένα, ο κύριος όγκος των οποίων, επαναλαμβάνουμε πως είναι η διαφήμιση. Άλλωστε η «Γ», είναι απ’ τις λίγες εφημερίδες, που δεν είναι κρατικοδίαιτη, δηλαδή να βασίζει το μεγάλο μέρος των εσόδων της στις κρατικές καταχωρήσεις, που στην εποχή της πλήρους κυριαρχίας του ιντερνέτ, δεν είναι και τόσο αναγκαίες.

Η «Γ» στηρίζει την διαφήμιση λοιπόν και αυτό το έχει αποδεχτεί ο επιχειρηματικός κόσμος, που πλέον έρχεται στην εφημερίδα για να διαφημιστεί, ενώ στην αρχή της προσπάθειας, που έγινε για να είναι η εφημερίδα αυτή που είναι, εμείς πηγαίναμε για να αναζητήσουμε. Καταξίωση της λειτουργίας της εφημερίδας είναι κι αυτό.

Επί πλέον έχουμε αποφασίσει, για την στήριξη της διαφήμισης, να διανέμονται και αρκετά φύλλα δωρεών, σ΄ όλα τα χωριά του νομού, κυρίως στα απομακρυσμένα ορεινά χωριά, όπου η «Γ» είναι περιζήτητη και η καλύτερη συντροφιά των κατοίκων, ειδικά τα κυριακάτικα πρωινά, οπότε και φτάνει η εφημερίδα εκεί. Και στα χωριά, αλλά και στην περιοχή Φιλιππιάδας, Θεσπρωτικού και Πρέβεζας, όπου διακινείται η εφημερίδα, η αποδοχή της είναι αυξημένη, που σημαίνει πως αυξημένη θα είναι και η απόδοση της διαφήμισης, άρα και κίνητρο για την προβολή της κάθε επιχείρησης.

Και η συνέχεια. Ανάλογες διαφημίσεις, με το σύνολο του πρωτοσέλιδου κάνουν και μεγάλες εφημερίδες στην Ευρώπη αλλά και στην Αθήνα, όπως έπραξε την περασμένη εβδομάδα και η «FREESUNDAY» της Αθήνας. Που σημαίνει ότι κι εμείς στο μέλλον, ανάλογα με τις προσφορές που θα προκύψουν, θα κάνουμε την ανάλογη κίνηση.

Και βεβαίως, να μην λησμονούμε, ότι για μια εφημερίδα, είναι ευχάριστο ν’ αλλάζει που και που το πρωτοσέλιδο, για να σπάει και η μονοτονία και να προκύψει και περαιτέρω συζήτηση.