Δήλωση του πρώην βουλευτή Δημήτρη Τσιρώνη για τους οδικούς άξονες

 

 

Η Ιόνια Οδός

παρουσιάζει μεγάλες

αποκλίσεις από τον

αρχικό προγραμματισμό

 

 

 

«Η Ιόνια οδός (Αντίρριο – Ιωάννινα) που αποτελεί έργο πνοής για όλη τη Δυτική Ελλάδα και την Ήπειρο, παρουσιάζει μεγάλες αποκλίσεις από τον αρχικό προγραμματισμό υλοποίησης με ότι αυτό συνεπάγεται για τον κίνδυνο απώλειας πόρων», επισημαίνει σε δήλωσή του ο πρώην βουλευτής Άρτας και νυν γενικός διευθυντής του κόμματος ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ, με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις, σε σχέση με τα έργα αυτά.

Ιδιαίτερη έμφαση στην δήλωσή του, δίνει στην Ιόνια Οδό, για την οποία επισημάνει ακόμη πως «εγκαταλείπεται η κατασκευή του πλέον δύσκολου τμήματος της Κλόκοβας μετά το Αντίρριο.

Ολόκληρο το κείμενο της δήλωσης του κ. Τσιρώνη, είναι το ακόλουθο:

«Οτιδήποτε συμβάλει στη διαμόρφωση και τη δημιουργία θετικού κλίματος για τη χώρα και την ανάπτυξη δεν μπορεί παρά να επικροτηθεί και να το χαιρετισθεί. Οι τέσσερις οδικοί άξονες της χώρας αποτελούν έργα εθνικής και στρατηγικής σημασίας που η επανεκκίνησή της κατασκευής τους θα δημιουργήσει ιδιαίτερα θετικό κλίμα για την ανάπτυξη, ενώ τα οφέλη για τις τοπικές κοινωνίες θα είναι τεράστια και πολλαπλά επί σειρά ετών, στο βαθμό που κατασκευαστούν όλα τα τμήματά τους.

Η αλήθεια βέβαια είναι ότι η επανέναρξη των εργασιών στους οδικούς άξονες αφορά μόνο σε τμήματα των μεγάλων οδικών αξόνων και όχι στο σύνολό τους. Η κρισιμότητα των στιγμών δεν προσφέρεται για πανηγυρισμούς από κανένα, αλλά απαιτούν εγρήγορση και σκληρή δουλειά, καθώς αυτό που έχει σημασία είναι η διάρκεια της προσπάθειας και η εξέλιξη των έργων που έχουν τεθεί εδώ και καιρό σε μεγάλη επισφάλεια, αμφισβήτηση και καθυστέρηση.

Η Ιόνια οδός (Αντίρριο – Ιωάννινα) που αποτελεί έργο πνοής για όλη τη Δυτική Ελλάδα και την Ήπειρο, παρουσιάζει μεγάλες αποκλίσεις από τον αρχικό προγραμματισμό υλοποίησης με ότι αυτό συνεπάγεται για τον κίνδυνο απώλειας πόρων και την πορεία ολοκλήρωσής της, καθώς η πορεία κατασκευής δεν υπερβαίνει το 30%, ενώ εγκαταλείπεται η κατασκευή του πλέον δύσκολου τμήματος της Κλόκοβας μετά το Αντίρριο.

Η Ολύμπια οδός που ‘’εγκαινιάστηκε’’ για πολλοστή φορά από τον Πρωθυπουργό, τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ και τον Κοινοβουλευτικό Εκπρόσωπο της ΔΗΜΑΡ, θα κατασκευαστεί μόνο το τμήμα Κόρινθος – Πάτρα, καθώς η κατασκευή του τμήματος του οδικού άξονα Πάτρας – Πύργου μετατίθεται αόριστα στο μέλλον, ενώ η υλοποίηση του τμήματος Πύργος – Τσακώνα προς το παρόν εγκαταλείπεται. Στον οδικό άξονα Ε 65 της κεντρικής Ελλάδας οι εργασίες περιορίζονται μόνο σε ένα τμήμα του οδικού δικτύου στην περιοχή της Ξυνιάδας (προς Καρδίτσα), ενώ τα τμήματα Λαμία – Ξυνιάδα και Τρίκαλα – Εγνατία αναβάλλονται για το μέλλον. Αμφιβολίες υπάρχουν εάν θα κατασκευαστεί το τμήμα Καρδίτσα – Τρίκαλα. Τέλος, το τμήμα του Μαλλιακού στην εθνική Αθηνών – Θεσσαλονίκης παραμένει ακόμη σε εκκρεμότητα».